Od początku swojej działalności prowadzimy serwis sprzętu komputerowego.

 

CO NAPRAWIAMY?

  • Przyjmujemy do serwisu każdy sprzęt będący na gwarancji który został zakupiony w naszym sklepie.
  • Prowadzimy naprawy pogwarancyjne komputerów stacjonarnych zakupionych w naszym sklepie, a także naprawy komputerów nie zakupionych u nas. Naprawiamy wszystkie uszkodzenia komputerów stacjonarnych - elektroniczne i programowe. Uwaga: W przypadku kiedy potrzebna jest reinstalacja systemu - wymagamy posiadania licencji na system operacyjny
  • Laptopy. W przypadku laptopów możliwość naprawy jest ustalana indywidualnie po przyniesieniu sprzętu do serwisu
  • Inny sprzęt komputerowy (drukarki, akcesoria komputerowe) - tylko po telefonicznym ustaleniu możliwości naprawy.
  • Zajmujemy się odzyskiwaniem danych ze skasowanych nośników danych (dyski twarde, karty pamięci)
  • Sprzedajemy, serwisujemy i konfigurujemy punkty dostępowe HOTSPOT

 

JAK DŁUGO NAPRAWIAMY?

  • Średni czas diagnostyki i naprawy 90% komputerów stacjonarnych zamyka się w około trzech dniach.
  • Naprawy gwarancyjne laptopów, monitorów, drukarek są realizowane przez serwisy zewnętrzne danego producenta i naprawa trwa najczęściej od 1 tygodnia do 3 tygodni.

 

ILE TO KOSZTUJE?

Naprawa komputera poprzedzona jest diagnostyką usterki. Następnie następuje wycena kosztów naprawy i klientowi przedstawiana jest końcowa cena naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy pobierany jest koszt diagnostyki w wysokości 50zł (koszt diagnostyki nie dotyczy komputerów zakupionych u nas)

Wiele z prostych usterek usuwamy bezpłatnie w naszych komputerach mimo upływu gwarancji.

 

GWARANCJA NAPRAWY

Na użyte w trakcie naprawy części wystawimy kartę gwarancyjną i podlegają one gwarancji tak jak każdy sprzęt zakupiony w naszym sklepie.